ElektrototaalmarktServiceRetouren annuleren

Service en klachten

Indien u een klacht heeft over onze dienstverleningen of over een product, of indien u een service-aanvraag wilt doen, dient u het service formulier in te vullen. Het is van belang om het service aanvraag formulier zo volledig mogelijk in te vullen zodat wij uw klacht snel en correct kunnen opvolgen. Mocht het invullen van het serviceformulier vragen oproepen dan kunt u ons telefonische bereiken op 0412 - 615 552. Wij helpen u graag.

Wanneer wij uw klacht/service-aanvraag hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen telefonisch of per e-mail een inhoudelijke reactie aan u geven.

Mocht onverhoopt een klacht/service-aanvraag door ons niet opgelost kunnen worden, kunt u de klacht via de Geschillencommissie van Thuiswinkelwaarborg (www.sgc.nl) indienen. Ook kunt u in het geval van een klacht/geschil terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR), zie http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Retouren

Het kan natuurlijk voorkomen dat u een product of bestelling aan ons retour wilt zenden. U betaalt hiervoor alleen de kosten voor het retour-zenden. Producten die speciaal naar uw specificaties zijn gemaakt, zoals op maat gemaakte producten, kunnen niet retour. Wij verzoeken u om het product indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking en onbeschadigd te retourneren.

Wij vragen u retourmeldingen van voorraadartikelen maximaal 30 dagen na leverdatum via het retour formulier aan ons te melden, of u kunt gebruik maken van het Modelformulier herroeping Thuiswinkel. Dit modelformulier kunt u naar ons mailen om uw retour te melden.Na deze periode is retour alleen mogelijk in overleg. In alle gevallen geldt dat de producten schoon, ongemonteerd en (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking moeten zitten. Nadat u bij ons een retour heeft gemeld heeft u nog 14 dagen de tijd om de artikelen aan ons te retourneren.

Voor meer informatie met betrekking tot retourneren verwijzen we u graag door naar onze Algemene Voorwaarden. Deze vindt u hier.

Wijze van retoursturen

Indien u een artikel retourneert, dienen wij de producten in goede orde retour te ontvangen. Dit betekent dat de producten:

- (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele en onbeschadigde verpakking zitten. Let op: wanneer u producten terug wilt sturen verpak deze dan in een aparte doos of in papier (of desnoods een krant) met daarop het retouradres. Gelieve niet het retouradres op de originele verpakking te plakken, daarmee beschadigt u de originele verpakking.
- in originele staat zijn.
- het product en/of de producten schoon zijn.
- het product en/of de producten niet ingebouwd of gemonteerd zijn geweest.
- alle eventueel bijbehorende montagematerialen zo volledig mogelijk en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking aanwezig zijn.
- schade die wordt veroorzaakt door transport is voor eigen risico, wij raden u daarom aan de retour te sturen artikelen goed te verpakken.

Elektrototaalmarkt kan de klant kosten in rekening brengen indien deze het product heeft beschadigd door meer te doen dan nodig is om het product te beoordelen.

De kosten voor het retourzenden komen voor rekening van de klant. Na ontvangst van uw retournummer kunt u de artikelen retour sturen naar onderstaand adres:

Elektrototaalmarkt.nl
Canadabaan 18a
5388RT Nistelrode

Let op: vul eerst ons retourformulier in. U kunt uw retour vervolgens versturen wanneer u van ons een retournummer heeft ontvangen. Op werkdagen reageren wij binnen 24 uur op uw retouraanvraag.

Indien de klant aan Elektrototaalmarkt duidelijk maakt het product op de juiste wijze te zullen retourneren, zullen wij het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding op de rekening terugstorten. Wij betalen terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee de betaling is voldaan.

Bestelling annuleren

Heeft u net een bestelling geplaatst, maar wilt u toch uw bestelling annuleren? Dat kan alleen als de order door ons nog niet verwerkt is. Neem direct telefonisch contact met ons op via 0412-615552 of stuur een email naar info@elektrototaalmarkt.nl.
Meestal is de verwerkingstijd van uw bestelling ±15 minuten na bestelling! Indien de order al verwerkt is kunt u de bestelling na ontvangst aanmelden voor retour via de retourprocedure op de website.