Service

TOP

Wij streven er natuurlijk naar al onze klanten tevreden te maken. Mocht u onverhoopt een opmerking hebben over een product of onze dienstverlening, dan kunt u deze kenbaar maken via onze klantenservice. U kunt ons telefonisch bereiken op 0412 - 615 552. Wij helpen u graag!

Service aanvraag

U kunt een serviceaanvraag doen door ons een mail te sturen naar info@elektrototaalmarkt.nl. Gebruik het serviceformulier en zorg ervoor dat u alle benodigde gegevens naar ons mailt. Stuur foto's mee om uw aanvraag te verduidelijken. Wanneer wij uw klacht/service-aanvraag hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk, normaal gesproken binnen 1 werkdag, maar uiterlijk binnen 14 dagen telefonisch of per e-mail een inhoudelijke reactie aan u geven. Indien nodig sturen wij uw aanvraag door naar de betreffende fabrikant. De fabrikant neemt deze dan in behandeling en in dat geval kan het tot maximaal 10 werkdagen duren voordat wij hierop een reactie ontvangen. Zodra wij een reactie van de fabrikant hebben ontvangen nemen wij uiteraard direct contact met u op.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/.